Implementácia modulu REKLAMÁCIE
Redakčný systém sme rozšírili o nový modul "REKLAMÁCIE".
Tento modul umožňí užívateľom redakčného systému spravovať rýchlo, prehľadne a jednoducho všetky reklamácie prijaté od svojich zákazníkov. Zákazník môže priamo na webstránke zadať reklamáciu, popísať problém, priložiť fotografie.
Modul obsahuje nasledujúce časti:
- nové reklamácie
- prebiehajce reklamačné konanie
- uzatvorené reklamácie
- zamietnuté reklamácie
- e-mailové predlohy
- reklamačný modul - konfigurácia
Užívateľovi umožňuje jednoducho spracovávať, prehľadávať a vyhľadávať zadané a spracované reklamácie. Počas spracovávania je možné nastaviť e-mail, ktorý bude informovať zákazníka o stave reklamácie.
© all rights reserved: 2013 - PC studio | created by: PC studio